Žvelgiantiems giliau

Naujas numeris

Daugiau pasitikėjimo – geresni rezultatai

Tinkamas emocinis fonas organizacijoje gerina ne tik produktyvumą ir motyvaciją, bet ir sveikatą. Kaip jį sukurti?

Solidus atlyginimas, stilingas biuras moderniame pastate bei pareigos skambiu pavadinimu geros reputacijos įmonėje – visa tai sėkmingos karjeros atributai, kurių trokšta dauguma. Tačiau vis daugiau sociologinių apklausų ir mokslinių tyrimų atskleidžia, kad pagrindinį vaidmenį stiprinant darbuotojų lojalumą, gerą savijautą ir produktyvumą atlieka tarpusavio pasitikėjimas.

Skaičiai iškalbingi. Žmonės, dirbantys įmonėse, kurioms pavyko sukurti aukštą pasitikėjimo lygį savo kolektyvuose, palyginti su dirbančiaisiais įmonėse, kurioms to pasiekti nepavyko, patiria 74 proc. mažiau streso, jaučiasi 106 proc. energingesni ir 50 proc. produktyvesni, 13 proc. rečiau nepasirodo darbe dėl ligos, 76 proc. labiau įsitraukia į veiklą, 29 proc. labiau patenkinti gyvenimu ir 40 proc. rečiau pervargta ar pasiekia išsekimo ribą. Šie 2016 m. pradžioje JAV atliktos 1 095 dirbančių suaugusiųjų apklausos duomenys patvirtino, kad pasitikėjimo kultūra stipriai veikia ir darbuotojų prisirišimą bei palankumą darbdaviui. Atrodo, kad pasitikėjimas daro stebuklus, tačiau ar lengva jį pasiekti?

Straipsnio tęsinį skaitykite naujasiame žurnalo “Psichologija Tau” numeryje 

Komentuoti