Naujas numeris

5 veiksmingi būdai motyvuoti darbuotojus

Ką daryti, kad darbuotojai ne tik dirbtų produktyviai, bet ir būtų lojalūs? Neuromokslas pateikia svarbių atsakymų vadovams.

„Mes tiek daug investuojame į komandos formavimo renginius, perkame bilietus į teatrą, abonementus į sporto klubus, organizuojame vasaros šventes, drauge sutinkame Kalėdas, vykstame į keliones, net karštas bandeles penktadieniais užsakome… Ką dar padaryti, kad darbuotojai būtų motyvuoti?“ Bendraudama su vadovais labai dažnai girdžiu šias ir panašias frazes. Dauguma vadovų įsitikinę, kad viena svarbiausių (nefinansinio) motyvavimo ir įsitraukimo didinimo priemonių yra komandos formavimo renginiai. Taip, jie veiksmingi, jei komandos narių tarpusavio santykiai yra silpni. Tačiau jei kiti motyvacijai svarbūs elementai pamiršti (o jų, remiantis neuromokslo tyrimais, yra kur kas daugiau; kokie jie, netrukus papasakosiu šiame straipsnyje), komandos formavimo renginiai nebus veiksmingi. Kai taikome netinkamas motyvacines ar įsitraukimą skatinančias priemones, jos duoda trumpalaikį rezultatą. Arba dar blogiau – veikia priešingai, nei norėtųsi.


Plačiau skaitykite naujausiame žurnalo “Psichologija Tau” numeryje

Jums gali būti įdomu

Komentuoti