Paprastai nemalonių emocijų nepriimta rodyti darbe, todėl jas slopiname. Tačiau tiek pozityvių, tiek neigiamų jausmų raiška gali padėti pasiekti geresnių komandos rezultatų.

Gyvename beviltiško fasado laikais, kai mygtuko „patinka“ paspaudimai socialiniuose tinkluose yra viskas, o nuolatinės euforijos ir begalinio entuziazmo būsena privaloma. Visuotinis išprotėjimas dėl pozityvumo kartais verčia susigūžti ir jaustis nevisaverčiam. Žmogus taip jau sutvarkytas, kad išgyvena ne tik teigiamas, geras ir džiaugsmingas emocijas. Tačiau kur dėti kitas – ne tokias malonias? Ir ką daryti su jausmais įmonių kasdienybėje: įveikti? Išveikti? O gal nieko?


Straipsnio tęsinį skaitykite naujausiame žurnalo “Psichologija Tau” numeryje

Jums gali būti įdomu

Parašykite atsiliepimą