Sėdite namuose ar nuobodžiaujate prie gydytojo kabineto, svajojate apie dar vieną batelių porą ar naują meškerę, o gal tiesiog prisimenate, kad šaldytuvas tuščias? Ne bėda. Keli klavišų paspaudimai ir norimos prekės jau jūsų virtualiame krepšelyje, per kelias valandas ar dienas kurjeris pristato siuntinį į namus. Pažįstamas scenarijus? Apsipirkimas naudojant išmaniuosius prietaisus – ne naujiena. Patogu, sutaupo laiko ir padeda išvengti stovėjimo eilėse. Tačiau daugėjant internetinių parduotuvių, o po ranka nuolat turint mobilųjį telefoną, pagunda apsipirkti kartais gali tapti nevaldoma. Ir nors gyvas apsipirkimas vis dar yra populiaresnis, virtualaus pirkimo kreivė kyla milžinišku greičiu. Ypač – apsipirkimo naudojant išmanųjį telefoną. Bent jau taip teigia JAV Šiaurės Vakarų universiteto mokslininkai. Tai itin gera žinia prekybininkams, tik ar visada toks apsipirkimas naudingas pačiam žmogui? Atlikę tyrimus, specialistai pastebėjo, kad žmonės, įpratę naudotis mobiliaisiais telefonais, virtualiose parduotuvėse lankosi kur kas dažniau ir užsibūna ilgiau nei realiosiose. Užsisakantieji virtualiai dažniausiai pateikia kur kas didesnius užsakymus, vadinasi, išleidžia daugiau pinigų, nei išleistų paprastoje parduotuvėje. Vienintelis trūkumas (o gal pranašumas) naudojant mobilųjį telefoną pirkimams yra tai, kad pirkėjai retai atkreipia dėmesį į naujienas. Mokslininkai spėja, kad taip yra dėl mažo ekrano. Taigi, jei žavitės ir propaguojate virtualią prekybą, žinodami šiuos faktus, atidžiai žiūrėkite, ką dedate į krepšelį, kaip dažnai tai darote ir ar tikrai sutaupote ne tik laiko, bet ir pinigų.

J. Wang, E. C. Malthouse, L. Krishnamurthi. On the Go: How Mobile Shopping Affects Customer Purchase Behavior.Journal of Retailing, 2015.

 

[useful_banner_manager banners=2 count=1]

Parašykite atsiliepimą